3.10.08

25.09.08

Täna oli teine kord tallis. Seekord sõitsin lapilise ruunaga, kes on 15-aastane. Seekord oli trenn liivaplatsil. Kokku oli meid 7. Trenn nägi välja nii: kõndimine platsile, kõndimine ringis, ma olin leader ehk pidin kõike esimesena tegema. Kõigepealt traavis pool ringi, keskele sirge peale, veel ringis, täpselt ei mäleta. Siis kõnnid edasi, teised teevad sama asja. Rivis seismine, üks teeb traavis serpentiini, teised vaatavad, siis järgmise kord jne. Siis traavi, sirge lõpus täisistak, järgmise sirge lõpus galopp ja üks ring. Siis jälle seisad ja vaatad, kuidas teised sama asja teevad. Lõpuks "mäng" ehk siis ümber takistuse postide (väiksed madalad) ja siis üle lati tagasi, see oli nagu võistlus kahe tiimi vahel. Siis tuli jälle võistlus, aga seekord võisid hüpata üle kitsa madala aia või kitsa kõrgema aia. Alguses hüppasin üle madalama, aga pärast tahtis treener, et tuleksin üle kõrgema ka. Tegin seda, aga ei olnud tore, sest hobust oli raske tagasi hoida ja oli aru saada, et ka temaga on sõidetud ainult ratsme ja kannaga/stekiga. Ütlesin ka treenerile, et ma pole harjunud, et hobune peatub ainult ratsmete tirimise peale ja seda ma ka teha ei tahtnud, selle peale ütles treener, et näidaku ma siis oma tehnikat.. Muidugi pidin ma seda tegema juba hüppe peale minnes/pärast seda, aga et võiks enne keskenduda galopis rahulikult jooksmisele.. Harm'ile, kes oli oma teises ratsutamistunnis üldse (no ta 6a tagasi midagi ka üritas, aga ikkagi täielik algaja), ütles treener, et järgmine kord teed veel traavi ja ülejärgmisel korral galopp. Jälle 15 naela raisus ja paha tunne ka veel lisaks. Järgmisel nädalal lähen teisipäeval ja pärast seda ei lähe enam arvatavasti üldse.

No comments: