17.1.10

Tagasi Inglismaal

Pole ammu kirjutanud, aga samas ei ole ka ammu hobustega kokku puutunud. Novembris leidsin ühe talli siit umbes 25km kaugusel, mis otsis lisatööjõudu. Saatsin neile pika kirja ja neile avaldas muljet, kuigi ütlesid, et neil on nüüdseks kõik kohad täidetud. Siiski kutsus talli perenaine mind sinna ja ühel päeval sõitsingi bussiga (edasi-tagasi pilet veidi alla 100EEK) neile külla. Tallidest ja inimestest jäi väga-väga hea mulje ja mulle öeldi, et aprillist oleks neil kindlasti abi vaja, aga enne seda arvatavasti mitte - või siis just sellistel aegadel, kui ma oleks koolis. Kasuks ei tule mulle ka juhiloa puudumine... Peaksin hakkama bussiga sõitma või hääletama (mida on kahjuks sinna suhteliselt raske teha, sest see asub kiirteelt teisel pool) ja esimest varianti ei saa isegi mitte kaaluda, kuna Inglismaal tööd endiselt ei ole ja jõulude ajal Eestis teenitud rahast on enamus läinud ja seda, mis järel on, peab hoidma juhuks, kui ma ei leiagi tööd.

Lootusetu olukord, kuid siiski ei tagane ma oma väikesest tagasihoidlikust unistusest kunagi oma hobuseid pidada.

No comments: