19.2.09

20.02.2009

Pole siia ammu midagi kirjutanud, aga seda mitte seetõttu, et ei ole aega või viitsimist olnud, vaid lihtsalt sellepärast, et ei ole juba pikemat aega hobustega kokku puutunud. Aeg-ajalt neid ikka auto- või rongiaknast koplites näen, aga lähemale pole saanud.

Palju on jäänud aega mõtlemiseks - kas kunagi tehtud plaanid ikka lähevad täide? Tahan kindlasti olla kunagi tulevikus hobustega tihedalt seotud, aga hetkel on täielik teadmatus. Võib-olla 15 aasta pärast ma ei tahagi hobuseid pidada? Võib-olla tahan, aga kui ma vahepeal üldse ei ratsuta, olen ma nii "roostes", et ei ole minust ei mingit treenerit ega ratsastajat?

Miks kuradi pärast peavad Inglismaal olema ratsutamine ja transport nii kallid? Või sõnastan küsimuse ümber - miks kuradi pärast ei luba mu kool mul nädalavahetusteti tööl käia?

No comments: