16.5.10

Plaanid

Suvel üritan E juures käia & abistada nii palju kui võimalik. Samal ajal saaksin loodetavasti kuidagi raha ka teenida (mitte, et Järvamaal neid võimalusi palju oleks).

Mulle saatis täna kirja üks perekond, kes peab hobuseid siit umbes 200km kaugusel. Olid huvitatud minu palkamisest groomiks/au pair'iks, koha peal elamisega. Ütlesin, et vähemalt terve suve olen kinni, aga võib-olla pärast seda oleks see isegi mõeldav. Peaksin nendega enne Eestisse naasemist kokku ka saama.

Perekond ise koosneb mehest ja naisest, kes käivad mõlemad täiskohaga tööl. Lapsi ei ole, kuid au pair tähendaks sel juhul seda, et lisaks hobustele hoolitseks ma nende 3 suure koera eest. Nagu ma aru sain, on neil endal 2 hobust, aga mees kirjutas, et neil on ka sisemaneež, 20 talli, karussell jne. Naine ei sõida, mees sõitis kunagi ja nüüd tahab uuesti alustada.

Ühest küljest oleks see super võimalus, sest ma olen alati tahtnud välismaal hobustega tegeleda, et kogemust juurde saada. Lisaks teeniksin ma piisavalt raha, et järgmise aasta sügisel näiteks ülikooli minna. Eestis aasta aega töötades ei teeniks ma mingi valemiga sellist raha. Samas tähendaks see jälle seda, et ma olen eemal kõigist mulle olulistest inimestest ning ma ei saaks E juures käia.

Selle perekonna juures oleks võimalus treenida, võistelda ning nad kirjutasid, et hea töö korral on võimalik ka Equine business'i poole progresseeruda.

Mul on aega mõelda. Ometi ei tee see midagi lihtsamaks. Edu mulle.

3 comments:

Leenu said...

Edu sulle :D
Kas sa oma blogi taustavärvi muuta ei tahaks? Vanainimese silmad ei pea sellisele värvikombinatsioonile vastu :D

e said...

Aitäh, aga ma olen üpris kindel, et ei lähe kuhugi enam tükk aega... Aga mõelda võib ikka, vist..

Kas nii on parem? :D

Leenu said...

Kuule, ära mine jaaa, tule siia, me sind juba hobustega ootame ammu :)

*Lõpuks saan mina ka lugeda, ilma, et silme-ees virvendama hakkaks :))) Täname :)