25.10.10

Pole nüüd mõnda aega kirjutanud, aga asjad on praeguseks nii kaugel, et Ferrum ei ela enam vabapidamistallis koos teiste ruunadega, vaid ööbib õpilastallis (päev läbi on siiski vabapidamiskoplis). Tundub, et talle on see teinud ja teeb edaspidigi ainult head, kuna õhtuti/hommikuti on tallis inimesed, kes jootmise-söötmise-koristamise jm asjadega tegelevad ja Ferrum saab selle kõigega harjuda. Koplist välja tuues on olnud natuke probleeme, aga muidu pole viga - boksis laseb sõbralikult käia ja puhastada.

Robuskiga (eestlane) olen niisama jalutamas käinud, kuigi jah, kui ühel suhteliselt tuulisel päeval taha platsile minnes oli ta oma üldise rahulikkusega võrreldes ikka väga närviline... Käe kõrval saime traavi ka teha (seda ta muidu ei tahtnud sugugi teha) ja üle lattide tulla.

Sõitnud ei ole sel lihtsal põhjusel, et mul pole absoluutselt raha... Ei tea, millal saab ka, kuna autokooli peale läks ikka korralik summa ja nüüd pean auto jaoks koguma.

Ahjaa, Kolgaküla tallis sõitsin tegelikult mõni nädal tagasi. Käisin seal kursaõel abis, võtsime grupi vastu ja tegelesime nendega 2h. Väga tore oli - hobustest hoolitakse väga, tehakse kõik, et varustus oleks igale hobusele sobiv ja korras ja treeningpõhimõtted ühtivad samuti mu omadega. Õhtul käisime hobustega metsas... ja ma ei mäletagi, millal ma viimati niimoodi maastikul galopeerisin...Päris ammu vist.

Sadulaseminaril sai ka käidud. Võib-olla tahaks kevadel Rahulasse praktikale minna.

No comments: