7.6.11

Mul on vaba päev ja ma olen selle enamuses voodis veetnud, kuna muidugi jäin võistluste viimasel päeval haigeks. Eile töötasin palavikuga, aga õnneks ei olnud väga ränk päev.

Võistlustest: üle 200 sõitja, palju, palju hobuseid ning ma olin samal võistlusel Totilasega! Kahjuks ma teda ei näinud, kuna aega ei olnud ja kuulsin, et koolisõiduareen oli puupüsti rahvast täis niikuinii...

Ühel õhtul 60-aastase groomiga viskikoolat juues küsis ta mult, mis on mu unistus. Ma ei osanud midagi vastata ja hakkasin mõtlema, et kas mul polegi unistusi? Kunagi oli selleks... noh, väike armas majake kuskil, hobused... Aga enam mul seda pole. Mul ei olegi unistust.

Kaitsmetele mõtlesin ka uue, sobivama nime välja: hobuse jalanõud. Sarjast "Hobuse jalavarjud" www.hobusejalavarjud.ee

Tegelikult oleks liigagi palju kirjutada, aga ei saa...

PS Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes tahaks siia tööle tulla, siis võib-olla oleks täitsa võimalik - juuli algusest (sõidan ise autoga tagasi Eestist) oktoobrini, pärast seda võib-olla ka. 600EUR kuus, tööpäevi nädalas kuus, 7AM - 6PM, ratsutamise oskus pole oluline, aga saab ka ratsutada.

1 comment:

Maarja said...

Teil klapib see "kui keegi teab kedagi..." osa Eriksoni blogiga nii hästi. Kõlab nii perfektselt kokku, aga tõenäoliselt oled seda juba lugenud. :) Mina olen see, kes on kaua arvutist eemal olnud.