30.12.13

Kahjuks olin juba unustamas ka seda, milline tasakaalutu käkerdis ma juba mitu aastat hobuse seljas olen. Õnneks on mul lootust end jälle vormi saada - või noh, ma vähemalt loodan, et on. Ei saa ikka jätta kasutamata toredat võimalust... On ka juba aeg. Palju mulle neid võimalusi ikka veel tulema peaks - või kust?

Homme postitan ka uue artikli. Nagu ikka, on igasugune tagasiside tervitatav. Püüan küll tõlgitud teksti päev-paar pärast kirja panemist üle vaadata ning alles siis postitada, aga keelelisi viperusi võib ikkagi esineda... Eriti selliseid, millest ma ise võib-olla arugi ei saa.

Ühtlasi oleks nüüd vist ka paslik soovida kõigile mõnusat vana aasta ära saatmist ja edukat uut. Kohtumiseni!

1 comment:

Ingrid said...

Kuna sa tagasisidest huvitatud oled - siis minu arust on enamus artikleid keeleliselt küll üsna korrektsed, aga... lausete ülesehitus pole võib-olla alati väga eesti keelele iseloomulik (samas ka mitte vale, lihtsalt veidi võõras lugeda).
Aga ega selle vastu ei aitagi vist miski muu, kui just täpselt see, mida sa teed - paar päeva vahet pidada ja siis võimalikult "tühja peaga" see asi üle lugeda.

Võib-olla on asi konkreetsetes artiklites või nende sisus, aga viimased on oluliselt kergemalt loetavad kui varem postitatud artiklid. :)