26.7.11

Eile saime sellisele kokkuleppele bossidega, et töötame ilma lõunapausita 3ni ja siis sõidame Trieri, õhtul tuleme tagasi ja siis söödame, puhastame boksid jne. Korraliku tempoga (käisime 3x kolmekesi metsas, ma olin ühe korra Quantaga, teise Winniega, kolmanda Elli Jo'ga) saimegi hakkama ja pärast 3PM kunagi sõitsime juba Trieri poole. Mõnus oli... Mul oli see teine kord seal shoppingul käia, Elzal esimene - ta kulutas muidugi korralikult, ma olin tagasihoidlikum, sest Inglismaal ka vaja kuidagi elada veidi enne, kui esimene palk käes...

Plaan on esmaspäeval hakata sõitma, öösel autoga kuskil parklas vms ööbida ja teisipäeval peaks juba UK's olema.

Eile tuli uus tüdruk ka (Asa, A on selle ringiga ehk rootsi O, aga ma ei viitsi seda copy-pastema hakata kuskilt, hääldatakse igal juhul Oosa ja ta ütles, et talle ei meeldi, kui Aasa öeldakse, sest see tähendab eeslit), tundub väga asjalik ja töökas. Raske tööga on ta harjunud, sest ta töötas Soomes kahes kohas - Pool päeva Lidl'is ja teise poole videolaenutuses. Tore, väga jutukas (poleks uskunud, et seda ütlen, aga isegi Elza oli imestunud, et ta niiii jutukas oli) ja homme on Elzal vaba päev ehk mina töötan temaga. Täna on mul vaba päev, käisin linnas ja nüüd pean veel veidi asju ajama.

1 comment:

K. said...

Tahaks, et mul oleks kah niipalju julgust ja ettevõtlikust, et niimoodi ringi rännata, nagu sina seda teed :) Selle asemel hakkan aga sügisel jälle koolipinki nühkima ja hoian pöialt, et sul kõik ikka hästi läheks :))