11.7.11

Kuidagi olen jälle suutnud selle blogi jätta unustuse hõlma... Aga kui kedagi peaks huvitama, kuidas kulges meie reis Eestist Saksamaale, siis http://50mileview.blogspot.com (hoiatan, et seal ma ei kirjuta nii viisakalt/asjalikul kui siin... ja 75% on inside references, millest kõrvalised aru ei saa, aga ei peagi saama.) 

Hobuste teemal aga liigume edasi.

Kuna me jäime veidi ajahätta, siis neljapäeval, 30. juuni hommikul, jõudsime Prümi alles 9AM paiku. Kuna Christiane pidi hobustega juba 6AM startima võistluste poole, võttis ta õnneks endaga kaasa Elza. Jumal tänatud, sest ma olin nii väsinud ja räsitud ja räpane, et päris kole... (Kahe ööpäeva jooksul magasin max 3h ja sõitsin... no 24h küll) Niisiis olin Sylwiaga kodus neli päeva. Eks ikka oli lihtsam kui üksi, aga kohutav, mis inimene ta ikka oli... Elza ütles ta kohta, et ta on kogu aeg offline... Ja nii oligi. Pooltest asjadest ta ei teinud lihtsalt välja, mida talle öelda. Siis rääkis ta tihti, kuidas ta nt 3a tagasi Parelli mingi kursuse läbi tegi (ja et tal on DIPLOM) ja samas, kui ma hakkasin Quantaga ohjamist harjutama (sest ta ei tohtinud traavida jne ja mõtlesin, et ainult trenažöör on ka igav), siis oli tal terve aeg selline nägu peas, et ta ei saa üldse aru, mida või miks ma teen... Ainuke asi, mis ta ütles, oligi see, et "See on ju Parelli!" ... (mille peale ma vastasin, et see oli juba ammu enne Parellit ning et see peaks olema nö loomulik algus ratsahobuse teekonnal, mitte "Parelli, Parelli"..)

Igal juhul läks ta õnneks esmaspäeval ära. Mu jaoks veel eriti õnneks, kuna ta magas mu toas. Kui ma neljapäeval oma tuppa astusin, pidin ära minestama... Kõik ta riided ja asjad olid lihtsalt igal pool laiali (ja ta teadis, et ma tulen sel päeval)... Ja ühel õhtul tulid Christiane vanemad siia, nii et Sylwia ei saanud külalistetuppa magama minna, niisiis tuli ta minu ja Elza juurde ja ütles täiesti süütu häälega, "Christiane said that one of us should sleep in the truck tonight... So who should sleep there?" ... 

Aga see pole enam hobuste teemalinegi... 

Esmaspäeval oli Elzal vaba päev, teisipäeval oleks pidanud mul olema, aga Elza ei tahtnud, et ma vaba päeva võtaks, niisiis töötasin... Kolmapäeval magasin kogu oma unetuse eest kella üheni päeval ehk mul oli vaba. Neljapäeval sõitsime nelja hobusega Steinhagenisse, kus toimusid Steinhagener Reitertage 2011. Pikemalt ei viitsi rääkida, oli võistlus nagu võistlus ikka, ilm oli enamuse ajast hea, korralduse ja söögi ja kõigega jäin/jäime rahule. Laupäeva õhtul oli seal super show ka... Kõige naljakam osa oli vist see, kui 20 last shetlandi ponidel muruareenile galopeerisid ja esimese 10sek jooksul olid juba kolm last maas, tillukesed ponid rõõmsalt üksi ringi jooksmas... (kümme last kandsid indiaanlaste riideid jms, kümme kauboide)

Kell 9PM sai kogu programm läbi ja siis istusin veidi veel üksi, kuni lõpuks nägin üht tuttavat nägu, tänu temale sain tuttavaks ühe neiuga ja peaaegu kella kolmeni öösel lõin tantsulkat tema ja tema sõbrannadega (täiesti kainelt!)... 

Eile jõudsime tagasi, täna vaba päev, homme saan auto parandusest tagasi (250EURi läheb maksma uus rattalaager ehk vähe sellest, et Eestis käimise peale läks kogu mu eelmise kuu palk ja veel lisaks sellest kuust, kaob homme ka mu viimase kolme nädala palk praktiliselt...) ja ei lähe siiski selle Marc Wirthsi juurde tööle, kuna kuulsin ta kohta väga negatiivseid lugusid, a'la et tal on koguaeg olnud üks groom, kes käib alati võistlustel kaasas, aga teine groom on alati kodus ja need "teised groomid" on vahetunud iga kuu-paari tagant, sest nad saavad seal sõimata jne. Ma ei tea, lood lugudeks, aga nii või teisiti mõtlen, et jätan hobustega töö vist mingiks ajaks katki. Uue plaani kohaselt teenin hmm, 2,5x rohkem raha vähemate tundide eest nädalas ja üritan pigem iga mingi aja tagant saada head trenni... Ja kui ühel päeval Eestisse tagasi tulen, vaatame edasi vms... 

Aga päikest! 

1 comment:

Maarja said...

Uue plaani kohaselt ? Hmm, räägi sellest mulle äkki FB-s lähemalt, kui blogis ei kirjuta. Uudishimu, you know ;)