8.5.11

Eile möödus päev rahulikult ja tegusalt, jällegi, kuigi ilmselgelt ma enam ei mäleta, mida tegin... Ju ma ikka kordetasin ja pühkisin jne. Igal juhul õhtul tegin parasjagu alles esimest boksi, kui tuli Christiane... ja mitte üksi. Temaga koos tuli Elza, 18-aastane Läti neiu, kes jääb siia kuni suve lõpuni. Uskumatu, aga tundub, et paremat valikut poleks ta (ja Michael samamoodi) saanud tehagi... Saladuskatte all võin öelda, et mõned päevad tagasi tahtis Ewa Christiane arvuti kaudu midagi välja printida ja tal olid lahti erinevad Yardandgroom'i profiilid, Elza profiil oli samuti seal (eestlasi oli ka paar tükki, muide) ja vaatasin ja mõtlesin, et tohoh, tundub väga hea sõitja... Tuli siia ja nüüdseks olen taibanud, et tegemist on lisaks heale hobustega tegelejale (sõitnud ta veel ei ole) ka minule VÄGA sarnase inimesega.

Kui tihti juhtub midagi sellist, et sööd inimesega, keda tead vähem kui 24h, ühe suvalise Saksamaa väikelinna burgeriputkas rämpstoitu ja ütlete täpselt samal ajal "Better than McDonalds"...

Samas Ewaga kallasime ükspäev täpselt samal ajal (mina kaussi, tema klaasi) piima, st mõlemad kallasime, lõpetasime täpselt samal ajal, kallasime täpselt sama kaua veidi juurde... Vaikus, hämmastus... Ewa: "NO COMMENT"

Ja nii ongi. No comment. Imelikud juhtumised juhtuvadki vahel. Me oleme rääkinud nii palju ja lisaks sellele, et talle meeldib samuti dubstep, on meie minevik üpris sarnane... Hedonistlik elustiil, noorusest parima võtmine jne. Temal on endiselt see faas tegelikult, mul on see läbi, aga kindlasti tuleb tagasi, kui ma satun kas Eestisse või Inglismaale oma sõprade hulka...

Mõnus, mõnus. Väljas on soe, käisime täna Prümis ja rohkem polegi uudiseid. Eestlane ja lätlane, Eliise ja Elza.

No comments: