1.5.11

Juba on käes mai ehk õigepea hakkab jooksma minu kolmas kuu siin... Ilmad on olnud soojad ja ilusad, sekka on ka tormisemaid päevi juhtunud, aga ei midagi jubedat.

Ratsutada olen ka endiselt igapäevaselt saanud, ikka oma Quantaga... Väga, väga loodan, et nad ei leia talle ostjat, sest siis mul enam ei ole hobust, kellega rahulikult areneda (ja isegi temaga on mu jaoks palju tööd). Winnie on ka, aga temaga mul nii head klappi ei ole ja arvatavasti ei tule ka, ja noh, teda müüvad nad ka.

Täna käisin kolm korda metsas. Alguses Quantaga, teine kord Winniega, kolmas Agnelliga. Viimasega pole sõitnud sellest vastikust kukkumisest saati... (Siiamaani, iga kord, kui aevastan, käib samas kohas seljas valu läbi, mis mul hirmsasti valutas) Nagu ennegi, ei meeldi ta mulle praegugi, aga pole midagi parata. Christiane jumaldab teda ja nagu näha, on neil ka hea klapp (eile oli 135cm puhas sõit, 140cm jäi juba natuke kõrgeks). Täna ei käinud ta enne trenažööril ka, võib-olla sellepärast oli energiat täis, aga igal juhul traavides oli koguaeg selline tunne, et tahab alt minema tõmmata... Pidevalt käis peast läbi see hetk, kui ma juba pea ees maa poole hakkasin lendama... Muidugi üritasin mitte seda hetke uuesti ja uuesti läbi mängida, aga noh, vahepeal juhtus... Sammus polnud hullu.

Okei, lõpetan, hakkame uuesti vaatama HIMYM naljakaimat osa ever. Season 2, eelviimane episood.

No comments: