16.3.11

Istun (mõttes) valust ägisedes köögis ja rüüpan head teed (inglisepärast ehk piimaga...vanad ajad tuletab meelde)... Vasaku jala suure varba küüs on valu põhjustajaks - nimelt on ta täiesti lahti, st, kuskilt veel hoiab kinni (ära ei saa tõmmata), aga üldiselt - lahti.

Aga alustame päeva algusest... Kõik algas väga kenasti. Umbes ennelõunal sai Kevin Michael'i käest veidi, noh, pragada... Kuna Michael tahtis, et kell 10 oleks hobune valmis, aga tegelikult oli hobune alles 10:40 valmis. Rääkis talle, et ta pole siin puhkusel jne. Okei, see selleks, siis rääkisin sellest veidi Christianega ja ta ütles, et nad pole tõesti Keviniga eriti rahul olnud, sest ta on nii aeglane... Ma ütlesin, et ma olen ka aeglane, aga ma annan alati endast parima... Christiane ütles, et selles ongi vahe. (Tegelikult märkuseks võin öelda, et nüüd, kui mul asjad selgemaks hakkavad saama, ma enam nii aeglane pole - paari valjaid puhastan u kahe minutiga näiteks) Igal juhul pärast küsis Kevin mult nõu ja ütles, et "Kui Sina teed midagi valesti, siis räägivad nad nii rahulikult, aga kui mina teen, siis karjuvad..." ja et mis nõu ma annan, et mida ta peaks tegema - ta ei taha, et temaga niimoodi karjutakse. Ütlesin seda, et tema on siin tööl... Michael ja Christiane on meie ülemused. Kui see töö Sulle muidu meeldib ja Sa tahaksid siia jääda, siis proovi endast alati 100% anda (kuigi ta ütles, et annabki... no, ma ei tea), aga kui Sul on ükskõik, siis võid tõesti öelda, et Sinuga nii ei räägita.

Okei, igal juhul, pärast seda, kui Michael oli Keviniga veidi kurjustanud ja me Christianega olime sellest rääkinud, üritasin ma veel paremini/kiiremini kõigega hakkama saada... Ma ei olnud üldse närvis vms, aga Christiane vist aimas midagi ja must möödudes ütles, "Ära muretse, Eliise. Michael on ammu aru saanud, et Sa annad endast alati parima." See rahustas mind veidike maha...

Sõitsin Winnie'ga ka, seekord väljas. Terve aja üritasin teda lihtsalt aeglasemaks sõita... Vahepeal justkui õnnestus, siis jälle mitte. Vaatasin Michaelit oma suure ruuna Davidsoniga üliaeglast galoppi sõitmas, tema hobusel pead rahulikult, kerge ratsmega, vasakule ja paremale painutamas, ja mõtlesin, et... Ma ei saa kunagi sellisele tasemele. Eriti arvestades seda, kuidas kõik need kolm/neli korda, kui ma siin ratsutanud olen, on hobused põhimõtteliselt mind juhtinud mitte vastupidi! Uskumatu ikka, milliseid lihaseid on vaja, et ühe hobusega lihtsalt füüsiliselt ratsutada jõuda...

Igal juhul pärast seda jätkus hobuste puhastamine/valmis panemine... Ma ei mäletagi, millal, aga Carlo (üks hiiglastest, kellest ma rääkinud ka olen) astus mulle ühel hetkel jala peale - okei, ei olnud nii hull, pisarake tuli, läks elu edasi. Umbes paari tunni pärast võtsin talt tekki ära ja tal õnnestus kuidagi vasaku tagumise jalaga mulle vasakule jalale astuda ja MITTE LIIKUDA - kusjuures see on täiesti tüüpiline... Astub peale ja siis seisab ka veel seal! Christiane rääkis ka sellega seoses ühe loo, et võistlustel läks Michael hobuse selga ja hobune liigutas oma jalga uuele toetuspositsioonile, milleks osutus Christiane jalg... Hobune ei liikunud, Michael hüppas hobuse seljast alla, hobune ikka ei liikunud... Kuni Christiane minestas lihtsalt. Loo lõppu ei küsinud, aga point on selles, et loom on loom - ta ei saa aru, et ta teeb inimesele haiget, ta astub talle jala peale kogemata ja siis mõtleb, et huvitav, miks see tüüp järsku naljakaid hääli teeb...

Christianega on vähemalt lõbus... Ütlesin, et mu suur varvas on tuline, ta küsis, et kas mul muidu on jalad külmad? Ütlesin, et jah, on küll. Tema, "No nüüd on Sul vähemalt ainult üks jalg külm!"

Mul pole enne kunagi ühegi ihuliikme ükski küüs ära tulnud, alati mõtlesin, et huvitav, kuidas see üldse võimalik on ja mis tunne see on... Noh, nüüd tean. Ja suurest ehmatusest olen üle saanud, aga vastik on ikkagi mõelda, et ta on seal praktiliselt lahti. Nagu mingi... Valimisreklaam, mida pole absoluutselt vaja, aga mis ikkagi lihtsalt ON SEAL..

Lõpetan nüüd oma varbaküüne-jutu ja hakkan sööki meisterdama.

1 comment:

Maarja said...

Valimisreklaam :D:D Valus mats poliitikale, aga no ma ei tea. nii head võrdlust pole keegi varem toonud oma lahtise küüne kohta.

Kertu ilmselt võib Sulle soovitada, mis sellisel puhul teha ;)

Aga tore on lugeda, et ülemused sellised mõistlikud on ja saavad aru, kui endast parima annad. Vb see lõik mõjus mulle, kuna tean, et mina olen ka aeglane ja teen kõike teistest kauem, kuid siiski üritan ja teen hoolega. Igaljuhul mul on hea meel Sinu pärast :)

Aga no ikkagi.. valimisreklaam.. :D:D