17.3.11

Ma hakkan juba vaikselt aru saama, miks nad mulle tasuta kindlustust pakkusid... Iga päevaga tundub üha rohkem, et siinsetel hobustel on mingi kuri plaan mulle ots peale teha. Lisaks eilsetele seiklustele oleks täna Davidson mulle peaaegu jala peale astunud (sain jala alt ära), sain Flapjack'ilt peaga molli ja kelleltki (võis jälle Flapjack olla) jalaga piki reie tagaosa. Muidugi mitte meelega! ... Kuigi olgem ausad, natuke kahtlane kõlab see kõik... Mõtlesin juba lõunapausi ajal siia kirjutada, et kui mult täna postitust ei tule, siis on mu pea arvatavasti kellegi kabja all...

Igal juhul olime täna põhimõtteliselt Keviniga kahekesi, alguses olid Christiane ja Michael ka, pärast enam mitte ja päris tore oli isegi niimoodi vastutustundlikult askeldada. Nüüd hakkab juba süsteem ka pähe loksuma, nii et päris mõnus... Kuigi mõned hobused jäid trenažöörile viimata, kuna see lõi jälle ekraanile mingi kirja ette ja käima ei läinud... Eelmine kord oli asi selles, et mingi väike lambipirnike vms peab vist kaetud olema ja sinna on higikinnas peale pandud - üks hobune oli selle sealt maha nihverdanud ja trenažöör enam ei töötanud... Seekord aga ma tõesti ei tea, mis probleemiks võis olla, sest oma arust otsisin kõik nurgad ja tagused läbi, et milles asi võiks olla..

Päris palju rääkisime Keviniga ja sain uue vaatenurga. Kevin oli ka tulnud siia Yardandgroom'i kaudu ja ta rääkis, et ta tuli siia kui Working Student ja sellepärast talle ei meeldi, kuidas temaga siin käitutakse - ta on õpilane ja peaks saama korralikke trenne. Meetoditest rääkisime ka ja ta ütles, et teda niimoodi sõitma pole õpetatud... Rääkisin, et ega ma isegi suur fänn ei ole... Aga mis mul ikka teha on, ega ma neid õpetama ei lähe. Surun oma põhimõtted alla raha ja kogemuse nimel.

Selg valutab. Keedan kartuleid. Nämm.

No comments: