18.3.11

Jummel, kui väsinud ma olen. Põsed õhetavad, käed on punased, karedad ja valutavad, üle keha on erinevat sorti verevalumeid, sinikaid, kriimustusi, marrastusi... no ja muidugi see küüs. AGA, olen siiski väga rahul. Homme sõidavad Christiane, Michael (hääldatakse Miihael muideks, mitte Maikel, nagu ma ka alguses ütlesin, aga see ei sobi üldse, sest ta on kõige vähem ameerikalikum/inglisepärasem inimene siin tallis üldse vist... Peale Kazaki) ja Kevin pooleteise tunni kaugusele võistlustele ja jäävad sinna kuni pühapäeva õhtuni. See tähendab seda, et kõik siin on minu hoolitseda ja vastutada. Ühest küljest - oh no. Teisest - oh yes!

Seda pean küll mainima, et ma just väga vaimustuses Christiane ja Michaeli sõidustiilidest ei ole... Mõlemad teavad kindlasti väga, väga palju ja on kogemustega ja neil (eriti Michaelil) on palju tulemusi ette näidata, aga... Minu jaoks natuke karmi käega - ärge saage valesti aru, mingit hobusepeksu siin ei toimu, aga siiski.. Aga see selleks.

Õhtul käisime Supermarketis ja tegin suure pannitäie praekartuleid sibulaga, ahjus mingit paneeritud kalavärgendust ja kõrvale tomati-mozarella salatit. Keviniga kahekesi sõime, hullult kiitis. Täna oli üldse temaga päris lõbus. Puhastasime parasjagu varustust, kui ta ütles, "This leather soup is really good! We don't have it Guatemala." ... Ma omisesin midagi siis omaette, et mnjaa ja naeratasin... (5 minutit läheb mööda) Kevin: "OH MY GOD I said 'leather soup'!!! I mean SOAP" ja siis naersime mõned minutid jutti ja ajasime niisama iba. 

Hoolimata sellest, et ta viimastel päevadel on teinud 4 boksi, samal ajal, kui mina teen 9 (päevas 2x), on ta täitsa tore töökaaslane. 

Nüüd ruttu magama!

Kiire edit: täna käisime ka metsas jalutamas, ma jälle Winnie'ga... Huvi pärast panin tema ja Michael'i nime Google'i otsingusse ja üle 500 tulemuse... CSI4*, CDI4* CSIU25, CSIAm-A Salzburg (AUT) -VIP SILVER TOUR FINAL 20 Int. Jumping Competition 1.30m CSIAm-A – Art. 238/2.1. Winnie'ga kolmas koht.

... 

3 comments:

Leenu said...

Mis tähendab karmi käega?

vonlenska said...

Kui hobune midagi teha ei taha, siis pannakse tegema?

e said...

Noh, et on karmid... Ratsutades, kui hobuse poolt on mingi vastuhakk, siis kaklevad (vähemalt Christiane, Michaeli puhul ma seda 100% tegelikult öelda ei saa, sest pole näinud) vastu - ratsmega eest ja/või kanna/kannusega tagant... Märkusena, et ma olen seda max 2x ? näinud. Või teine näide - hobune kargleb trenažööri peal, no ei saa rahulikult oldud (Carlo ei karda midagi, aga trenažööril on jube närviline ja eriti, kui keegi hobusega sealt mööda kõnnib), Michael annab harjavarre otsaga ribide vahele... Täna ei läinud Donatella treilerisse - harjaga piki kõhtu/tagumikku... (Lõpuks tuli välja, et see ühe hobuse laiune vahe oli liiga kitsas tema mõttemaailma jaoks, kui kakkusime teiselt poolt varustusekapi ja muud kola maha, saime vaheseina liigutada ja hobune läks kohe peale... Michael patsutas tagumikule ja ütles saksa keeles, tubli tüdruk)