13.4.11

20:38pm kohaliku aja järgi, istume Keviniga office's laua taga, kõrval korvike magusaga. Jälle üks kiire tööpäev läbi. Lõunapausid pole juba mõnda aega tund aega olnud, nagu ette nähtud.. Nii tänagi - u 20min oli see äkki? Võistlused olid, kiire oli ja ... päris väsinud olen. Mõtlesin, et mul on päris palju, millest kirjutada, aga vist ei olegi... Või ma olen ära unustanud. 

Seda võin küll mainida, et ma olen siin natuke juurde võtnud ja märgatavaks on see muutunud alles viimastel päevadel. Põhjust tean ka. KEVIN - temaga sööme me alati nii palju ja nii hilja... Nagu ükspäev. Ta tahtis pannkooke, mul polnud eriti süüa ka, nii et ma tegin tema asjadest meile pannkooki - kummalegi oli mingi.. no vähemalt 15tk (keskmise suurusega või väikesed, aga paksud pannkoogid) ja lõpuks oli kõht päris täis... Siis Kevin, "You want some pasta?" ja siis tegime veel pool kilo spagette ka, mida kell 10 õhtul pannkookidele otsa sõime. Kohutav!

Mõtlesin natuke inimestest ka rääkida, kellega siin kohtunud olen jms. (suvalises järjekorras:)

Michael - the boss või Lord, nagu me Eva ja Keviniga teda vahel kutsume. Veider, aga huvitav isiksus. Vahel võib veidi karmi ütlemisega, ülbe jms olla, aga üldjuhul tip-top, vähemalt minuga (täna ütles mulle "Eliise, my favourite"... Kevinil käskis endiselt u 10x junne korjama minna platsile)... Tunnussõna on "SUPER!" ("supäää") ja tihti naerame ta aktsendi üle ("wis german reins please" .."wisout german reins please"). 

Christiane - bossi elukaaslane... Kellel on hoopis erinev iseloom. Ta on kannatlik, alati abivalmis, sõbralik ja pigem alandlik kui ülbe. Nalja saab temaga ka, tegemist on väga noorusliku 38-aastasega (?)... 

Eva - Poolast pärit 25-aastane groom. Tema perel on hobused ja nad korraldavad lõuna-Poola mägedes matku (http://www.ojkpiwnicznazdroj.pl/ - päris imelised vaated). Ta on töökas, vahel üpris tõsine, aga temaga saab ikka korralikult nalja ka. Tal on samuti naljakas aktsent, mis kõigil, kes ida-Euroopast tulevad, aga pole viga. Õpetan talle saksa keelt ja tundub, et tal keelte peale hea vaist, sest päris hästi jääb kõik meelde. Eva läheb mais suveks ära ja ei usu, et ta hiljem tagasi ka tuleb (tahab ülikooli ära lõpetada). Kahju, väga, väga kahju... Aga lubasin juba, et kunagi sõidan talle külla ja lähme ka hobustega matkama... 

Kevin - 17-aastane Guatemala nolk. Nali, tegelikult on ta väga viisakast ja konservatiivsest perest pärit ja 17-aastase kohta on ta isegi päris täiskasvanulik... Aga siiski, vahel oskab päris lapsik olla ja ajab sellega mind (ja/või Evat, Michael'i, Christiane't) närvi. Üldiselt on temaga tore. Viimasel ajal on kuidagi eriti häirivaks muutunud tema... töö tegemine. Ta on siin olnud 2 päeva kauem kui mina ja mul on kõik praktiliselt selge, aga ta teeb ikka... Mitte vigu, aga ta nagu ei oska mõelda vahel ette või et teeks kuidagi asju nii, kuidas kasulikum oleks. Aga noh, äkki see tuleb ajaga. 

Heinz - alguses arvasin, et ta nimi on Hans. Nagu ma maininud olen, on ta hull ("pullimees" ka). Eelmistel võistlustel sõitis tillukese motikaga maneeži äärde ja andis seal gaasi samal ajal, kui takistussõitjad soojendust tegid... Mingil hetkel kuulsin Michael'it karjumas, "Heinz!! AUS!!!" ("Välja!") Tean ta kohta igal juhul nii palju, et tal on siit u 50km kaugusel hobuseid 30 ringis ja tal on nende jaoks kaks groom'i... 

Üks neist on Danilo, vist 25-aastane ja Zambist (nagu ta sõber ja teine groom'gi). Ta töötas kunagi mingi aja siin, aga oli jube laisk jne olnud. Tahtis aga ikkagi Saksamaal töötada ja niisiis sai Michaeli ja Christiane kaudu Heinz'i juurde tööle. Teise Heinz'i groomiga pole rääkinud, Danilo'ga ikka veidi oleme jutustanud. 

Okei, ma rohkem ei jõua. Aga, täna nägin Willi Feltes't ka, kes on koolisõitja, kelle juures Christiane treenimas käib vahel. Kui mulle alguses öeldi, et ma ei saa Saksamaale (sest Eva otsustas siia jääda maini), siis Christiane soovitas Willi'le kirjutada. Tegin seda, aga vastust ei tulnud. Täna küsisin Christianelt, kas ta teab, miks. Ta ütles, et Willi arvas, et liiga keeruliseks läheb inglise keelega, tema ei räägi nii hästi ja ma ei räägi nii hästi saksa keelt... 

Aga võib-olla ongi praegune variant parim. 

Nii, lippan nüüd kööki. Kevin teeb oma kurikuulsaid nuudleid, nimelt.


No comments: