10.4.11

Õhtu office's ja mina sain just loetud minutid tagasi uhiuute Equi Theme pikkade saabaste omanikuks (Ebay - got to love it...), uued püksid saan vist ka Christiane'lt. Võistluste ajal tõi üks asjapulkadest Christiane soovil ka kaasa mingid Equi Theme saapad, mille ma oleks 70EUR'iga (!!!) saanud, aga kahjuks olid need pahkluu ümbert liiga, liiga laiad.

Mõtlesin, et peaks võib-olla veidi täpsemalt kirjutama tänas(t)est ratsutamis(t)est, vähemalt enda jaokski.

Quantaga oli vahel selline lugu, et tal pole eriti hea tasakaal ja vajab väga täpseid märguandeid jne. Christiane seletas, et sisemine säär on nö edasi suruv säär, välimine hoidev, ning et hobune peaks olema sisemise sääre ja välimise ratsme vahel. Midagi kindlasti unustasin ka ära... Ta rääkis enamasti saksa keeles ja kui ma aru ei saanud, siis küsisin ja ta seletas inglise keeles. Väga mõnus!

Agnelli on kogukama kehaehitusega ja väga kõva suuga. Tavaliselt sõidetakse temaga libisevaga, aga seekord Michael ütles, et ei paneks, on lihtsam - ja täpselt sama mõtlesin minagi mõned minutid enne, kuna ma ei oska libisevaga sõita (ja ma oleks pidanud nii veel hüppama). Terve aja oli Agnelli arvatavasti, pea püsti vms, aga mul tõesti ei olnud aega pool ajast, et seda jälgida... Oma arust olin küll pehme ja järeleandva käega, aga ju siis jäi midagi puudu. Hüpata oli mõnus, aga Christiane ütles (mida ma ise arvasingi), et olen veidi lahti seljas. Eelviimane hüpe oli eriti hull, sest siis tõmbas Agnelli mul alt veidi minema (muidu läksime traavis, aga siis läks galopis ja tegi korralikku hüppe kõrgemalt, kui oleks pidanud...). Üldiselt jäin rahule ja mõlema hobusega sõites tundus, et ka Christiane jäi rahule.

Tegelikult ma tahaks veel ja veel... ja siis tahaks võistelda. Kardan aga, et enne saavad siin võistlused läbi, kui ma nii kaugele jõuan... Võib-olla siis mõni teine kord.

No comments: