17.4.11

Kell on tegelikult juba nii palju, et pikemalt ei taha kirjutada, aga lühidalt... Täna on Christiane sünnipäev, Kevinil oli vaba päev ja panime Evaga Christiane kingituse talle kapi peale valmis... Loodetavasti oli armas üllatus. Hommikul juba päris vara tuli Michael talli, Eva pani talle valmis Davidsoni, endale Winnie ja mulle Quanta, mina viisin kiirelt kõigile hobustele põhku. Meiega liitus ka Christiane Valescoga, käisime metsas. Mõnus hommik oli... Mitte liiga külm, aga mitte ka liiga soe.

Päeval läksid Christiane ja Michael ära, mu ülesandeks oli Agnielliga sõita, niisiis mingil hetkel läksimegi platsile, Eva oli ka Estradaga. Agnielli oli elav, eriti, kui Eva ja Estrada galopitiire tegid, aga ei midagi hullu... Kuni ühel hetkel keset galoppi viskas ta tagant üles - ma ei saanud midagi arugi, tavaliselt ikka tunnetad selliseid asju enne ja jõuad reageerida ja ega ma väga lihtsalt alla ei pudene üldiselt, aga seekord... Oli ainuke hetk, mida ma juba nägin, mitte ei tunnetanud, see, kuidas ma pea ees maa poole lendan... No ikka korraliku kaarega... Kevin ütles, et paari meetri kõrgusega küll. Tegin õhus nö kukerpalli ka, ju ma automaatselt üritasin pead kaitsta vms, maandusin pea parema poolega (Pikeuril pool nokka katki) ja seljaga, kohe püsti ja hobune kätte vaja saada, siis saatis Eva mu puhkama ja ülejäänud päeva puhkasin, paremaks pole läinud midagi ja homme vist arstile.

Paha, paha.

No comments: