11.4.11

Siin võiks olla keegi, kes tuleb mulle palgapäeval stop-märgiga vastu ja ütleb, "Ei, sa EI lähe poodi"... Selle asemel on siin Christiane, kes mu oma uhiuue BMW džiibiga (midagi taolist) Prüm'i sõidutab. Näitas kätte mulle poe, kust talli jalanõusid saan... Deichmann. Ütleme nii, et sain ja need on lisaks praktilisusele (vetthülgavad, tunduvad vastupidavad ja nina on päris tugev, nii et kui mulle veel mõni peaks nii mõnusalt varbale astuma kui Carlo seda tegi, siis ei tohiks vähemalt enam küüs lahti tulla) ka ilusad ja mis kõige tähtsam - odavad! Samuti sain paari tenniseid (ma pole kunagi eriline tenniste vänn olnud, aga need on küll ilusad), millega kavatsen käia niisama või võib-olla võistlustel, kui tallikossidega liiga palav on vms; ning ka Adidase plätud, mis mulle ei meeldi ja millega ma ei kavatse kunagi arvatavasti linna peal käia vms, aga siin on nad hädavajalikud toa-köögi-vannitoa-office'i jne vahet käimiseks...

Seoses mu materiaalsusehullustusega mõtlesin veidi kirja panna midagi siinsetest hindadest.

Olen oma siinsed kulutused kõik kenasti üles kirjutanud ja ka arvutanud, palju mul on läinud raha söögile ning palju asjadele, mida on lihtsalt vaja läinud ning palju söögile, mida poleks olnud vaja, aga ikkagi ostsin.

Kuu aja vältel kulutasin umbkaudu 147EUR, millest hädavajaliku söögi moodustas 104EUR (See summa oleks arvatavasti suurem tegelikult... Kuna viimased päevad toitusin poolenisti Eva-Kevini söögist, sest me pole nädal aega poes käinud ja kui viimati käisime, ei ostnud ma kuigi palju süüa ette mõeldes, sest pidime veel poodi tulema, aga noh, läks nii)...

Tänased ostud:

 ... see pole ost, see on Liszto end soojadel kividel keerutamas.

 Nii. Adi plätud 19.90EUR

 Esimesed tennised, mis mulle meeldivad 19.90EUR

 Tallisaapad 19.90EUR

Rahakott päris nahast 14.90EUR

Lisaks sain 3 paari Nike'i sokke 6.95EUR eest ning ühest poest kaks lõhnaküünalt ja tassi 4.97EUR eest.

Nagu näete, on siin palgad paremad, hinnad aga täiesti normaalsed - suhteliselt samad, mis Eestis. Inimesed on siin kõikjal rahulolevad, poemüüjad on alati sõbralikud ja lõbusad, aga mitte nagu Inglismaal (kes muutusid alati liiga personaalseks, a'la "How're you my darling?"), vaid... ausamad...? Enamus autosi, mida näen, on viimase aastakümne mudelid, suur osa (no ütleme 10-20%) kohe kindlasti paar sada tuhat EEK väärt. Poodides on inimestel kärud alati paksult kraami täis (sama oli UK's) ja see vist on juba ka omaette näitaja, et siin pole ostukorve...

Ühesõnaga, Saksamaal on päris mõnus!

2 comments:

Leenu said...

Saapad on küll tiptop !

e said...

No ma räägin! Mul praegugi need jalas ja selline tunne, et ei raatsi talli pannagi jalga, täitsa nagu mingid linna fäshon-saapad. :)