10.4.11

Mõtlesin, et kirjutan siia ruttu midagi, et õhtul nii kaua internetis ei peaks istuma, kuigi ega mul eriti enam aega ei ole ka (kui tahame normaalsel ajal lõpetada, peab kiirustama)... Kevinil täna vaba päev, Eva on kolm hobust juba sõitnud ja neljas käsil. Mina olen kaks sõitnud... Hommikul käisime Michael'i (Cessna) ja Eva'ga (Winnie) metsas, ma olin Quantaga. Väga mõnus oli ja Michael ütles, et pärast metsa sõidan väljas platsil u 10min. Christiane tuli treeneriks ja nii ma seal sõitsin - väga mõnus oli, natuke traavi ja galoppi. Kõigi siinsete hobustega on koguaeg vaja vaeva näha, et neid tagasi hoida... Polegi vist ühtegi hobust, keda peaks vahel edasi minema ergutama... Galopitõsteid harjutasin ka, ekstra...

Pärast sõitsin Agnelli'ga ja isegi hüppasin, vaid üht lattaeda (lõpus oli kuskil 70cm, nii et ei midagi erilist)... Ühelt poolt ja teiselt poolt... Ja siis kaheksat. Jällegi oli väga hea, väsitav ja lõpus olin jällegi näost punane kui tomat (Christiane sõnul), Michael ainult naeris ja ütles, et peame jooksmas hakkama käima (ja siis "Crazy Eliise" ka?!)...

Okei, lõunane õun ja tükk keeksi (mul pole juba mitu päeva midagi süüa - kapi sisuks on pakk Nesquicki, natuke riisi, mingi pakisupp ja palju küpsetuspulbrit... teed on ka) on ära lahendatud, lähen ruttu tagasi talli.

Homme on vaba päev!

No comments: