11.4.11

Vaba päev

Päike paistab, kraade on kahjuks vaid +15, istun läpakaga office'i es pingil... Kõrval asuval platsil ratsutab Petra oma hobusega. Ta on üks koolisõitja, kes siin juba üle poole nädala on olnud (võistluste pärast). Ta on väga hea ja töökas inimene, aitab meid pidevalt ja räägib oma hobusega üllatavalt palju, aga tema sõidustiil mulle küll ei meeldi... Kui hobune hakkab vastu, siis piitsaga üle viie (mitte küll väga tugevat, aga siiski) hoobi... Nagu Kevin üks päev tegi, mis oli nüüdseks juba mitu nädalat tagasi... Lõpuks ei suutnud oma suud kinni hoida ja küsisin, miks ta seda teeb ja et kas tema treener Guatemalas (pidi väga hea olema, kunagi ammu olümpial käinud jms) õpetabki teda nii ratsutama. Pärast seda on ta igal juhul maha rahunenud ja piitsa niimoodi mõtlematult ei kasuta, aga võib-olla on see ainult minu nähes...

Igal juhul leidsin selle treeneri kodulehe ka, kes paar nädalat tagasi siin käis treenimas oma hobustega (ja treenis Michaelit). Ta on praegu meil võistlustel ka käinud ja ühe tema groomiga oleme paar sõna juttu ka ajanud. Eva rohkem, ma ei tea, kust ta kogu aeg selle aja leiab, et kõigiga suhelda, ma kuulan rohkem niisama pealt... Andres Knippling on see mees igal juhul: http://www.andreas-knippling.com/reitsport/ Tundub väga, väga kogenud, asjalik, aga ka sümpaatne mees.

Kevin vist ei pea siiski lahkuma ka, said midagi räägitud ja kokku lepitud.

Okei, see koolisõitja tegi just ühe koledaima jalavahetuse, mida ma vist elus oma silmaga näinud olen. Side lõpp.

No comments: