24.4.11

Eile oli Kevinil vaba päev. Michael sõitis oma hobused hommiku poole ära, nii et oli jälle lihtsam. Pärastlõunal saabusid mu uued saapad... Oh, oh, oh. Super ilusad ikka, no ja kohe eriti ilusad/head 90EURi eest - ja isegi sobivad! Veidike pikad on, aga Christiane ütles, et peaksidki olema, sest kui nahk läheb pehmeks, siis vajub säär allapoole... Võiks isegi öelda, et jalalaba osast on veidi suured ja sääre osast kitsad, aga ei ütle, sest ideaalsemalt sobivamaid saapaid ma vist läbi Ebay poleks saanudki... Pean nad nüüd lihtsalt sisse kandma.

Eile ja täna sõitsin Quantaga, metsas käisime ka, kui nüüd õigesti mäletan. Nüüd, kui ilmad nii soojad on (viimased paar päeva on üle +20 olnud), käib metsas palju inimesi jalutamas ja samamoodi kõnniteel/kämpinguplatsil, mis on teisel pool meie aeda.

Sõitmisel on mul endiselt tasakaaluga probleeme ja see tingib ka selle, et ma kasutan liiga palju sisemist ratset (puus vajub reeglina väljapoole, keskosast olen murtud), täna jälle vihastasin enda peale nii, et pisar silmis, AGA, AGA... Progressi on ka tunda. Nii rüht, tasakaal kui ka vastupidavus paranevad tasakesi... Ja ma ei taha/saa alla anda... Nii et peab edasi proovima.

Homme vaba päev, kolmapäeval võistlused ja laupäeval viimased võistlused siin. Augustis on vist ka paar tükki... Ahjaa... Mäletate seda unetut ööd? Järgmisel õhtul andis Christiane mulle mingi rohelise joogiga pudelikese ja salvi (sama mis pipraplaaster, ainult et salv...), roheline jook pidavat olema valuvaigisti ja unerohu toimega. Võtsin siis selle u 30ml shoti ära, Ewa määris salvi ka seljale, hakkasin juba peaaegu How I Met Your Mother'it vaatama, ja juba 10min pärast imerohu võtmist magasin nagu nott... Kuni Ewa mind hommikul äratas! Isegi selg ei valutanud hommikul, aga noh, õhtuks muidugi jälle, sest ilma raske füüsilise tööta... noh, ei ole lihtsalt võimalik. Isegi, kui ma üritan end hoida.

Oeh.

PS - hispaania keelt rääkivad noored kirjutavad "hahahahahahaha" asemel "jajajajajajajaja"... ja kui on veel eriti naljakas, siis "wuajajajajajaja" (hääldatakse siis voahahahaha").

No comments: